Sunday, 1 May 2011

Sutera Bidadari Bakal Dalam Genggaman

Assalamualaikum... Salam Sejahtera...
Selamat Hari Pekerja ye..

Owh Sutera Bidadari Bakal Berada dalam genggamanku x lama lagi..
Terima kasih sangat2 kpd my bff iaitu Nurul Ain..

Sanggup dia pergi ke Book Fair yg tengah berlangsung kat PWTC tu..
Semata2 nak tolong belikan untuk kawan dia yg seorang nie.. hehe
(eleh sebenarnya dia pun nak jugak)

Alkisahya, zaman belajar dulu, 
Kitorang selalu terjah kedai2 buku 
Sebab nak beli novel2 karya Ramlee Awang Murysid tu (RAM)..
Lepas tu balik dan baca.

Fuh malam ni mesti termimpi2 baca novel tu.
Selagi belum sampai dalam tangan nie. 
Hehehehehe...

2 comments:

aisya said...

dah start bace.. setengah dah.. hehe

ismiladyjaja said...

wah... jelez nyer... huhu... ni mesti dah xde kat malaysia ni. dah ke kurun 15...hehe