Monday, 2 May 2011

Ada Bau2 Sutera Bidadari Nie

Assalamualaikum.. Salam Sejahtera..

Tanggal 2 Mei 2011 iaitu hari nie
Pagi2 lagi dapat berita gumbira..
Kawan yg tolong belikan Sutera Bidadari sms mintak alamat lengkap..
Yes3 agaknya dia dah nak pos kan kot..


Bagus betol la kawan yg sorang ni..
Udah la tolong belikan.. Siap tolong pos lagi tu..
Tapi pejabat pos bukak ke hari ni?
Bukan cuti ke?

Ape2 aje le..
Berapa hari eh nak sampai kalau pos dari Shah Alam ke Taiping?
3 hari kot eh..
Dah x sabo2 dah nie..
Dah bersiap sedia dengan gunting, selotape n plastik nak balut novel tue..
Memang semua novel RAM akan dibalut elok2.
Novel lain x la beria2 nak balut sangat.
Erm.. tu la kelebihan novel2 beliau.. hehehe

5 comments:

Aida Omar said...

wah!! xcited sungguh dia erk? heheh

ismiladyjaja said...

hehe.. mesti la... sbb suke sgt3.. :)

bungacahaya said...

Thanks sbb singgah blog saya.

mela said...

alamak...jelessnyaa....saya belum dapat lagi novel tu..rasa nak nagis ja.Dah gi cari kat kedaii..tapi belum sampai perlis.

ismiladyjaja said...

bungacahaya: same2... hehe :)

mela: kat taiping pun ssah dapat. sape kat area kl tu beruntung la. sentiasa senang nak dapat kan. hehe