Wednesday 6 April 2016

Walimatulurus Nadia & Firdaus

Assalamualaikum...
2 April 2016
Lokasi: Senawang

Alhamdulliah... 
Cik Misi kita Si Fatin Nadia Labu dah selamat mendirikan masjid.
Aku, Mort dan Teratai pun selamat menghadiri majlis beliau.
Now dah jadi Puan Misi ye.. =)

Taraaa...
Comel tak pengantin? Hehehe..

Okey.. Aku dipaksa duduk kat tengah tu sebab baju aku lain dari Mort & Teratai.
Dipaksa.. So terpaksa rela.. kikikiki..
Wefie with our bride..
What? Unfair??
Okey2.. Wefie with our groom & bride..
Fair already..
Goodie Bag...
Color kecintaan aku.. 
Isinya popcorn, pun kecintaan aku.. 
Hakak payung satu gambar hakak..
Walaupun tudungku tak pernah nak berkompromi dengan aku..
Demi merasmikan henfon baru.. Muahahaha... Jangan marah..


To Labu:
Selamat Pengantin Baru
Semoga berbahagia till Jannah.
Semoga mendapat keluarga Sakinah, Mawaddah Wa Rahmah.. Amin!!



No comments: