Friday 29 April 2016

Birthday Ain 2016

Assalamualaikum...
19 April 2016
Lokasi: Mama Chicken Rice Shop, Senawang.

Alhamdulillah.. Anak dara yang sorang ni dah mencecah usia 26 tahun.
Happy Birthday Ain! Moga berbahagia selalu dan moga cepat kahwin.. Hehehe..

Malam tu kitorang dinner macam biasa, sambil terus celebrate sekali. 
Taraaaa... Ni kek nya..
Sekali la dengan Si Bulus Albab yang ke 1 tahun..
Birthday Girl & Cake
Kali ni beli Black Forest Cake di Harold..
Ika yang baru balik kerja..
Aku laaa..
Cik Teratai yang tersengih..

Tangkap gambo dulu ye Ain ye..



Okey, sila tiup lilin tu..





Gelagat Geng 872


Masa bila tah dia selfie guna fon aku.
Saje je aku boh kat sini.. Hahaha..


Agaknya lama sangat nak tunggu kek tu dipotong, geram je dia kan..












Teratai dan sirap berpisah tiada..
Dan.. Kalau perasan kat nasik Teratai tu aku cucuk kan Happy Birthday tu..
Kat mee Ika juge..



Kat bihun aku pun.. Hahaha..

Kat kek for sure lah kan..




Okey, done..
Malam ni kek je dulu ye..
Nanti kita pegi makan-makan ye..


No comments: