Saturday 6 December 2014

Jalan-Jalan KLIA 2

Assalamualaikum..
5 Disember 2014
Lokasi: KLIA 2

Yeay.. cuti bermula!!!
Nak mengabiskan AL di hujung tahun..
Disebabkan Cik Viva aku masih tersadai di rumah sewa Cik Kamsiah, makanya naik train lah aku. 

Abah call suruh aku naik train, turun di Stesen Batang Benar. Dia ambik aku kat situ. Lepas tu, terus ke KLIA 2, bawak anak2 buah pergi tengok aeroplane..

Yeah.. bukti nye memang aku pergi KLIA 2..
Tapi ni kat bahagian mana pun aku tak tau.. hahaha..
Gigih Tok tolak troli demi membawa cucunya yang baru baik demam..
Tak larat nak jalan..
Troli barang pun hentam sajalah.
Sorang lagi duduk dalam troli shoping..
Same ker? Tak kot..
Baru nak selfie togeder2 dengan Mak, goyang pulak gambarnya... huhu
Ada seketul je aeroplane masa ni.
Air Asia..
Layan je Iman tengok walaupun seketul jer.
Tok Wan pun layann..
Gaya sambil tengok train..
Kecik je.
Akhirnya ada jugak aeroplane yang terbang..
(^___^)y
Feeling nak fly ke oversea.. hihihi
Dah penat pusing-pusing,
Masuk Baskin Robbin makan eskim..
Beli yang biasa2 je..
Iman dah tergugat iman.






Perghh.. sedap.. semua jenis yang kitorang makan satu pun aku tak ingat nama.. hahahaha
Adik  Amin pun mau juga.. 
Kemain suka dia makan eskim sampai hentak2 tangan kat meja.
Dah puas makan, 
melawat kawasan pulak.
Lepas tu, gerak pulang ke Banting.

Sekian terima kasih.




No comments: