Saturday 26 September 2015

Rendam Kaki @ Gadek

Assalamualaikum...
11 September 2015
Lokasi: Kolam Air Panas Gadek, Melaka.

Haritu tiba-tiba je Si Mort cakap dia nak celup kaki kat Kolam Air Panas Gadek. Aku mula-mula tu tak berapa setuju la nak pergi sebab dia tu tengah darah manis. Tapi bila tengok muka dia, kesian la pulak. Last2 aku dengan Teratai setuju la jugak.
Tiket masuk RM5/Person. Tak sempat nak amik gambo yang full. Dah kena koyak. Huhuhu...
Tu dia Mort dengan Teratai.
Di depan pintu.

Memandangkan diorang kerja sampai pukul 9 malam, aku pulak sampai pukul 5 je, so aku tapaukan sesiap makanan untuk diorang. Aku pulak makan kat kedai.
Sampai2 je terus amik tempat kat "cabana".
Serbu tapau dulu.
Muka kelaparan.
Diorang nak makan, aku sibuk nak tangkap gambar. Nampak sangat muka terpaksa.. hahahaha
Ni jajan aku.
Walaupun aku dah makan nasik, sampai sana aku jadi lapar. So beli lah burger.
Nampak tak muka puas hati aku dapat burger.

Cabana kitorang tu mengadap kolam. Kitorang aim nak kolam yang tengah2 tu.
Dan... kitorang memang dapat kolam tu..
Bawak sekali popcorn tu makan sambil rendam kaki. Sedap sangat kot sampai camtu. Hehehehe...
Muka senyum padahal dah kepanasan.
Walaupun hanya kaki je yang dicelup, tapi peluh menitik-nitik satu badan.




Kali ni sekejap je kitorang pergi. Maklumla.. Esoknya aku kerja shif pagi. Lepas dah mandi bersihkan diri, terus gerak balik.

Masa first time pergi dulu esoknya timbang kurang sekilo. Kali ni timbang kurang setengah kilo. Jadi lah tu...  =)

No comments: