Monday 7 September 2015

Besday Teratai 2015 @872

Assalamualaikum...
4 September 2015
Lokasi: Rumah Sewa Cik Kamsiah

Alhamdulillah...
26 tahun sudah anak dara Pak Cik Saleh yang sorang ni. Awal sikit sambut.
 4 September. Tarikh sebenar 5 September. Selamat Hari Lahir lah ye wahai Cik Teratai. Semoga panjang umur, murah rezeki dan dikurniakan jodoh yang baik.. kikikikiki =)

Tahun ni kita sambut bertiga sahaja. Si Ika takde, pergi post basic. Tapi celebration tetap ada. So, aku dengan Ain pun atur lah plan. Ain dipertanggugjawabkan oleh aku untuk beli kek. Surprise dibuat time Teratai tengah kelentang kelentung menumbuk lesung di dapur. Nak buat inti popia.
Haaa.. Amikkau.. Dengan lesung batunya.
Ain datang pakaikan crown. Aku pulak standby tudung. Gambo sebelum sarung tudung tak boleh la letak sini.. P&C.
Excited tiup lilin sampai senget2 crown dia.

Raspberry Chocolate Mousse Cake
From Kings... Sedapnye...
Mak jemah pon nak interprem jugak..
Sempat lagi dia sambung menumbuk.
Teratai & Ain yang masih beruniform
Selfie lepastu send kat Ika..
Kek nampak menarik sangat kot sampai nak ditikamnya.
Akhirnya.. kasik potong itu kek..
Bawak ke depan untuk ngap.
Aku tolong angkatkan je.
Ngap dengan Ain.
Ngap juga dengan aku.. haha..

Seriously, kek nye sedap sangat2. Maybe sebab dia mousse cake. Tak manis sangat. Tak muak. Aku admire dengan chocolate almond ball dia. Dua2 ketul tu aku yang habiskan. Nyum3..

Lepas makan kek, sambung buat popia.
Aku dengan Ain tolong gulung je. Lepas tu tolong makan.. hahaha..








No comments: