Thursday 22 January 2015

My Birthday 2015: Geng 872

Assalamualaikum..
19 January 2015 @12.00am
Lokasi: Rumah Sewa Cik Kamsiah

Okey.. Malam tu, kitorang menjalankan aktiviti macam biasa. Geng2 872 ada beli Dominos Pizza.. So aku makan la.. Sedap pulak.. Lama tak makan.

Dah habis makan, kemas2, lepak2 sampai la dekat pukul 12. Aku pun ready la nak tido. Memang dah sampai waktu tido aku pun. Lampu pun dah ditutup. Tengah2 aku fefeeling dan hampir nak terlelap, tiba2 aku rasa ada cahaya terang. Lepastu, muncul la Ain dari arah dapur. Hahaahahaaa dia bawak kek, ada lilin...

Taraaa...  Versi ada lilin..
Versi takde lilin..

"Selamat Menyambut Hari Tua Ke 26 Jaja"
Ok.. kelakar pulak.. kek 2 tahun lepas pun ada perkataan tua. Tahun ni pun ada jugak. Mentang2 la aku paling tua kan. Kuang3.
Haaa.. Amik kau... Kelam kabut sarung tudung dengan sweater. Pastu kene pakai spek dengan topi pulak tu.


selfie wefie
Bismillah... Potong keknya..


Say cheese..
Ni masked rider gegurl
Yang ni pulak ultra-gegurl
Selamat...



Thanks Geng 872..
Surpise giler..
Nasib baik mak jemah belum tidur.. 
Hihihihihi



No comments: