Tuesday 21 October 2014

Dinner Talk @Royal Bintang

Assalamualaikum
19 October 2014
Lokasi: Hotel Royal Bintang, Seremban

Kitorang dapat jemputan dari Ms.Chee,
 Sale Rep Boringher untuk dengar talk tentang Linagliptin & Management of Diabetic Neuropathy.
Disebabkan aku & Mort je yang free, so kitorang pergi berdua je lah..

Parking kat luar penuh, so terpaksa la park kereta kat parking berbayar.
RM2 per entree..

Lepas tu terus la masuk ke dalam.
Cari punya cari tempat, akhirnya jumpa la tempatnya. Dalam bilik Labu
Then terus register.
Dah register, dapat la sorang satu paper bag.
Dalam tu ada la pamplet2 ni..
Sesi talk sedang berlangsung.
Ada jugak doktor yang kitorang kenal.
Dr.Chong, Dr.Chandra, Dr.Yang & Dr.Phang.

Aku & Mort masing2 tengok je talk ni.
Rasa macam dengar kuliah masa zaman belajar dulu. Siap tunjuk gambar kidney, macam mana gula diproses dlm badan, macam mana ubat ni bertidak semua.
Sebijik macam dalam kuliah lah.
 Ok la.. ada jugak info yang masuk kat otak aku ni walaupun bukan 100%. Maklumla... kitorang ni bukan nye doktor or pharmacist macam orang lain. Just mewakili bos je..

Lepas tu...
Menikmati dinner..

Mort berselera makan.
Makanan yang kena dengan tekak dia.
Ada ayam.. Ada daging...
Muka aku yang akhirnya mampu terseyum.
Mana tak nya.. Sebelum makan tu tiba2 aku rasa sesak nafas. Sakit dado den..
Lepas minum teh suam tu hampir habis secawan baru rasa lega..
Sejuk sangat tempat tu.. Aku pulak memang allergik dengan suhu sejuk melampau.

Desert time.. ♡♥♡♥♡
Red Velvet Cheese Cake, Coconut Tart,
Honey Dew Pudding & Chocolate Mousse..
Yang Mort punya aku tak ingat sangat dia amik apa. Seingat aku dia amik marsmalow celup coklat, kek coklat dengan buah betik.. hahahahaha...

Lama jugak kitorang lepak kat situ sambil sembang2 dengam Ms.Chee...
(Lupa plak nak snap gambar dia)

Selfie dulu sebelum balik.

Posing menggayakan kurti.
Demi menyokong bisnes kurti si Mort
(Instagram Mortal Jingga)
Tauke kurti... hehehe..

Dalam lif,
Turun ke parking.
Keluar. Balik. Bye2...

No comments: