Sunday, 2 September 2012

Iman Amani Aidilfitri 2012

Assalamualaikum...
Firstly, terimalah pantun dariku.
(Penat reka ni..)

Anak Puyu Menari2
Menari2 Bersama Si Keli
Salam Dihulur Di Aidilfitri
Ikhlas Dari Jaja Dan Famili

Bakar Mercun Dalam Tin
Sambil Minum Air Teh
Mohon Maaf Zahir Batin
Kosong-Kosong eh..

Iman dan Amani
Sekarang diorang dah berusia 1 tahun..
Ni pic raye diorang yg de latest:

 Amani ber Baju Kurung Hijau.
(sian... demam di hari raya)
Iman ber Baju Melayu Hijau
(x tau la nape masam sgt tu...)
 Iman Amani.
sekarang nih susah giler nak amik gambo diorang, aktif sesangat.
Dah penyek2 dah duet raye tu.. hehe
Iman & Amani bersama Tok, Tok Wan, 
Pak Long, Mak Long, Pak Ngah, Mak Ngah, Achik & Achu..
(Sikit je, keluarga kecik la katakan..)
Iman dan Amani
Kejap geng kejap gaduh..
Tomey x Amani?
Mesti la tomey... sbb Achu yg belikan baju & skirt tu.. haha
Alolololo... posing ada makna tu... xpe2.. Achu bagi duet raye ye...
 Gemar betol Iman ngan Vitagen tu.. ish3 =)

Makanya.. selesai sudah berhari raya di kampung.
Iman & Amani pun dan menyambutnya utk kali ke2 dalam hidup diorang. 
Semoga tahun depan lebih meriah lagi... Amin..


1 comment:

Aida Omar said...

wah meriah semua borea hijau.. hehehe.. alolo.. tomey dengan gigi dua dia tu.. :)