Wednesday, 3 August 2011

Kisah Dongeng


Assalamualaikum... hai hai hai... (^_^)y
haaa... ni xtau la ape nak jadi.
tengah2 bulan pose ni asyik melayan lagu ni je..
Macam best la pulak....
 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Stacy – Kisah Dongeng

Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang Jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas

Terpendam simpan untuk dia yang sudi

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Kuharapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini
Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati


very tacin meh...

6 comments:

Eva DaNiaL said...

eva pom suke gak lagu tu .. ^__^

Lady Jaja said...

eva, best kan... lirik ny tu bermakna tol kan.. (^_^)y

iLa aSiLa said...

ermm best2.. suke lyan lgu ni.. nnti klu ade lgu best2 btau yer? :D

Lady Jaja said...

ila, insyaallah... lagu ni mmg best sangat... =)

Pojiekyra said...

layan jiwang smentara hehehe

Lady Jaja said...

btol kyra... lagu ni cdap... byk blog yg ja gi jogging gune lagu ni utk lagu blog diorang... hehe