Thursday, 2 June 2011

Dengan ini, memperkenalkan...

Assalamualaikum... Salam Sejahtera...
Jeng.. Jeng.. Jeng... Dengan ini memperkenalkan,
Ahli baru family kitorang... Yeah..

Haa... ni la Alya Amani...
Kecik je kan.. Maklum la, pra matang..
Hari ni usia nye dah masuk hari ke 11...
Semoga cepat besar dan sihat2 jer... muahhh!! :)
(Alya Amani dah bukak mata & tersenyum)
Yeay! ni pulak Baby boy...
Semangat betol badan nye.. pipi tembam..
Hari ni, usia nye baru 3 hari..
Masih belum di beri nama... 
Semoga sihat2 sentiasa, dan membesar dengan baik..
(budak ni nak sentiasa didukung, kalau x mesti nak nangis... hehehe)

Tok & Tok Wan diorang ni bukan main hepi lagi..
Ape tak nye, dapat 2 cucu serentak..hehehe
(Achu nye pon....)


So, akhir kata, semoga baby2 ni sihat
dan semoga mama2 baby pon sihat... Amin...


4 comments:

Siti Nur Amirah said...

moge cpt besa jd anak soleh solehah syg2 untie uchuk2 mashammm...sian amani..kcik2 dh wayar penuh bdn..slalunya bdk mcm ni dh besa jd tough..insyaAllah..;')

ismiladyjaja said...

Amin... InsyaAllah... owg cakap bdk camni cepat matang sbb kecik2 lagi dah berjuang untuk diri dia sendiri kn.. hehe

Pojiekyra said...

y tbaik untuk anknya hehe...jd kuat n cihat..t ley jd geng :)

Aida Omar said...

2 baby serentak...pehh!!!
seronoknya ismiladyjaja..hihi
cumey oh baby2 nye..