Tuesday 8 December 2015

Walimatulurus Wani & Nabil

Assalamualaikum..
28 November 2015
Lokasi: Simpang, Perak

Harini hari majlis perkahwinan Wani & Nabil. Tapi sebelum pergi ke majlis, pagi-pagi tu aku ikut Abah pergi kedai tayar. Nak tukar tayar dia yang pancit semalam tu. Memandangkan tayar aku pun dah botak, so aku join la sekali. 

Sampai kat kedai, alangkah terperanjatnya aku bila tengok betapa teruknya tayar aku. Syukur la tak jadi apa-apa masa perjalanan balik ke Perak.
Ahu dan Ahl sama2 tukar tayar.
Eeee... Ngeri tengok..

Dah siap semua, terus balik, bersiap pergi kenduri.
On the way..
My Mak..
Basuh berak Amin dulu.. hehehe..


Candy booth!
Cupcake tu katanya Cik Sanah buat..
Sedap ooo.. Nyum2..

Opsss! Hehehe..
My Abang & Family






Bawak Kakak dan Along bergambar dengan pengantin..
Adik sepupu aku, Adila.

Ni Adila la yang suruh aku pegang eh.. huhu..




Keluarga bahagia.. ♡♥♡♥♡


Model kanak-kanak, Auni.
Haaa.. hilang dah tudung Kakak, buat iklan shampoo rambut pulak..
The Pengantin



Macam gambar studio pulak..

Okey, dah tak larat nak bergambar, kitorang pun balik... Tammat kisah..

No comments: