Wednesday 13 May 2015

Burger Hitam Mulut Besar

Assalamualaikum...
12 April 2015
Lokasi: Restoran Mulut Besar aka Big Mouth, Seremban 2.

Yeah... Apabila berjanji, kena la tunaikan janji. Janji ni dibuat masa birthday aku. Aku cakap kat geng-geng 872, tahun ni birthday aku, tak payah susah2. Nanti ada masa aku bawak makan kat Big Mouth. So harini janji ditepati. Si Teratai tak dapat join sebab family dia datang melawat dia. Tak pe la.. Family first.. Kita tapau saja.

Rupa dalaman tempat ni.
Pilih la nak duduk kat meja mana. Ikut suka hati. Hua hua hua..

Dah pilih nak duduk kat mana, macam biasa pelayan akan bagi menu. Lepas tu dia blah.
Kat atas meja ada bekas ni. Dalam bekas ni ada order form dan pensil. Tulis sendiri order kita.

Sementara nak tunggu order sampai, bergamba lah kito sekueknyo..
Muka terpaksa sengih... haha
Yang sorang ni tak payah suruh memang dah tersengih
Ooooppss...
Serius tgk FB
Ok, aku memang suka dengan benda2 antik wal klasik ni... ♡♥♡♥♡♥
Malu kite ade orang amik gambo kite... kuang3
Taraaa... Air sudah sampai..
Yang tengah2 tu aku punya. Nama diberi Ruby In Love. Yang kiri kanan tu Ain dengan Ika punya. 7 Heaven namanya. Nama kemain sedap. Nasib rasa pun sedap.
Wefie dengan air.
Tak sabar nak minum air.
Burger hitam sudah sampai!!!
Ni Ain punya..
Old Man Beef Burger.
Ika punya..
Mushroom Forest Burger
Ini aku punya.. hahaha..
Hawaian Chicken Burger.





Selesai. Walaupun Ika mengalami masalah dengan baked bean nya, habis jugak makan. Tu pun masing2 termengah2 nak habiskan. Kenyang giler...

First time makan burger charcoal. Sedap jugak la... Besar dan mengenyangkan. Untuk si Teratai kitorang tapaukan Mushroom Forest Burger, macam Ika punya tu. Sebab dia penggemar setia cendawan. Sama jugak la, termengah2 nak habiskan. Hahahahahaha...




No comments: