Thursday, 21 February 2013

Pabila Orang Tua Jadi Kanak-Kanak

Assalamualaikum...

Hahahahaha semalam aku ngan kawan2 sekerja wat keje gila.
Macam kembali ke zaman sekolah rendah je gayanya.
Rase macam amik subjek Pendidikan Seni kelas Cikgu Zaleha je.

Pagi2 tangan ni gatal menconteng kertas pelapik label.
Then dikacau oleh kak Alya.
So, akibat geram punya pasal, aku cabar die lukis jugak.

Tema 1: Pemadangan di sawah padi.
Peserta: Jaja Vs Alya

Hasilnya:
 Ok... Lukisanku. Xyah nk gelak sangat la.. 
Nyampah mak jemah! nampak sangat kayu.. Haha

 Lukisan Kak Alya. Agak cantik la... Boleh Tahan... (*Ayat owg jelez)

Tema 2: Nelayan Menagkap Ikan di Laut
Peserta Jaja Vs Naemah

Kah Kah Kah.. Kemain lagi diorang gelakkan aku terutama kat pukat tu..


Ni Naemah yg lukis.. mmg nampak la suasana kampung nelayan dia tu kan... *JELEZ LAGI

Tema 3: Buah-Buahan Tempatan
Peserta: Jaja Vs Alya Vs Naemah

 Aku punyer. Hehehe..
Kak Alya ngan Naemah cakap "Sebijik macam lukisan budak sekolah rendah".
Diorang gelakkan aku punyer nenas.. Tapi, mmg lawak pon... hahaha..
Kononnye yg kiri nenas tu Jambu Air and sebelah kanan tu Sukun... ^__^

 Lukisan Kak Alya... 
Buah yg paling kiri tu buah RAMBAI and yg paling kanan tu BETIK.. 
Kah3 x same langsung kot..
Ingatkan yg paling kiri tu CERI and yg paling kanan tu TERUNG.. 
hahaha.. Lawak2..


Taraaa... Lukisan pemenang... Tahniah Naemah! *JELEZ KUASA 3
Tapi yg lucu nyer, Durian lagi kecik dari Betik.. hahahahaha..

Ish3... Memang masing2 buang tebiat..
Ni la hasilnya pabila orang tuan jadi kanak-kanak..
Tapi rase SWEEEEEET sgt..
Hilang kejap stress kat tmpt keje.. hehe..

Mood: sangat hepi!!


3 comments:

nini said...

hehe...comel je..dah lama gak tak men lukis lukis ni

Diari Si Froggie said...

haha comel je jaja lukis.. dulu kecik2 sokmo lukis lukisan nie kan? hehe

izz3.com said...

tringt zmn skola dlu hik hik