Saturday, 26 January 2013

Surprise Lagi...

Assalamualaikum.....
Muahahaha! Dapat surprise lagi!
Hebat kengkawanku.. 
Yaitu: Naemah, Ika, Ain...

 Taraaaa...
 Sampul Surat, Setem, dan Album nyer skali...
Thankz u olls...

Dah lame gak la x bermanja2 ngan hobi yg satu nih.
"Oooooooooo... Pandai ye korang,
korang gi kursus 3 ari, tinggalkan saye sorang2 kat umah,
Balik2 korang bawak menda alah nih eh.. 
Nak amik ati le tu kan... hahaha.."
*gurau2 manje*
Terharu sgt sbb korang ingat gak saye kat sini, hehe =)
 
Kursus kat Melaka dah melencongkan korang ke Muzium Setem tu,
(Tempat idaman yg i paling nak terjah ok)
Tapi its ok, walaupon i x dpt gi, kwn2 i dah berjaya gi..
(gedix gilerrr)
Xpe2... 1 ari nanti korang kene bawak saye gi sna k.
AKAN DITUNTUT! ^___^


1 comment:

Aida Omar said...

wah! hobi jaja kumpul setem eh? bagus2 teruskan dengan hobi berfaedah nie dear.. aida pun tak pernah lagi masuk muzium setem.. tapi kalau ada peluang best jugak tu.. hehe. Tahniah dear nanti boleh kumpul setem eh ^^